به گزارش
خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، دبیر انجمن تولید کنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده کشور گفت: بازار محصولات آرایشی در ایران یک بازار بسیار بزرگ میباشد به طوری که نسبت به جمعیت ایران دارای مرتبه و جایگاه خاصی میباشد.
رضا صحرایی افزود: آمارها نشان میدهد، حدود ۱۴ میلیون نفر از زنان شهرنشین ایرانی در گروه سنی ۱۵ تا ۴۵ سال ماهانه به طور متوسط هفت دلار صرف خرید لوازم آرایشی میکنند، که البته بعضی از آمارها ۱۲ دلار را نشان میدهند به عبارت دیگر میزان متوسط خرید لوازم آرایشی در ماه بیش از ۳۰ هزارتومان است./س