يک کارشناس سياست خارجي گفت: سازماندهي قاچاق اعضاي بدن انسان كه نه فقط در سوريه، بلکه در عراق و افغانستان وجود دارد، توسط صهيونيست‌ها در دنيا انجام مي‌شود.

" حسین کنعاني مقدم " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به دست داشتن برخي مقامات آمريکایی، فرانسه، ترکيه و رژيم غاصب صهيونيستي در قاچاق اعضای بدن انسان در سوریه، گفت: در هر نقطه از دنیا که جنگی رخ می‌دهد شبکه فروش اعضاي بدن شروع به فعالیت می‌کند؛ همانطور که در فلسطين، لبنان، اردن و ترکيه پايگاه‌های این شبکه‌ها فعال هستند و عمده فعالیت‌های آنها توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: همکاري‌های اخیر ترکيه با سران رژيم جعلی صهيونيستي و وعده‌هايي که آمريکا به آنها داده، راه تازه‌ای را براي قاچاق اعضاي بدن انسان باز کرده است.

کنعانی‌مقدم تصريح كرد: قاچاق اعضاي بدن انسان در حد جنايات جنگي و نسل‌کشي بوده و در کنوانسيون‌‎هاي بين‌المللي همچون کنوانسیون ژنو مورد منع قرار گرفته است.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: سازمان‌های حقوق بشری و ديدبان‌هايي که وجود دارند با توجه به اينکه تحت تأثير پول و سرمايه آمريکا و صهيونيست قرار دارند عمدتا در جهت منافع آنها حرکت مي‌کنند.

وی در پايان خاطر نشان کرد: وظيفه کشورهاي اسلامي، سازمان کنفرانس اسلامي و جنبش عدم تعهد این است که به اين موضوع بپردازند و در سازمان‌ملل و دیگر مجامع بین‌المللی در اين خصوص اعتراض کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، قاچاق ، اعضا ، بدن ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار