دبير ستاد انتخابات شوراهاي شهر "محسن رضايي" با اعلام خبر آغاز به‌كار ستاد انتخاباتي شوراي شهر وي گفت: اين ستاد درصدد است تا با ارائه يک ليست سراسري در کل کشور براي ورود به انتخابات شوراهاي شهر وارد عمل شود.

"مهدي وکيل‌پور"  دبير ستاد انتخابات شوراهاي شهر "محسن رضايي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه ستاد انتخابات شوراهاي شهر از سوي محسن رضايي تشکيل شده است، گفت: از آنجا که انتخابات رياست‌جمهوري  امسال با شوراهاي شهر به‌صورت همزمان برگزار مي‌شود، لذا ستاد انتخابات شوراهاي شهر از سوي ستاد انتخاباتي محسن رضايي براي ورود به اين انتخابات و حضور فعال شده است.

وي در ادامه افزود: اين ستاد درصدد است تا با ارائه يک ليست سراسري در کل کشور براي ورود به انتخابات شوراهاي شهر وارد عمل شود.

وکيل پور تصريح کرد: مهدي جمشيدي از سوي ستاد انتخابات شواهاي شهر محسن رضايي به عنوان دبير ستاد اين انتخابات در تهران انتخاب شده است.

دبير ستاد انتخابات شوراهاي شهر محسن رضايي اظهار داشت: ما درصدديم تا با معرفي چهره‌هايي که در بحث مديريت شهري کارنامه درخشاني دارند با يک گفتمان جدي در انتخابات شوراهاي شهر در سراسر کشور وارد عمل شويم.
انتهاي پيام/

 
انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، ستاد ، چهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار