امام جمعه شهرستان اهر، گفت: هم حضور حماسی وهم دقت در انتخاب افراد شایسته از الزامات انتخابات امسال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت‌الاسلام حاجی زاده، به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه جاری در کشور اشاره کرد و افزود: باید دقت کنیم تا هم حضورمان حماسی باشد و هم در انتخاب هایمان نهایت دقت را بکنیم تا افرادی شایسته و توانمند برای ادره امور در شوراهای اسلامی شهر و روستا و در پست حساس ریاست جمهوری داشته باشیم.

وی، با تاکید بر داشتن دقت نظر در انتخاب افراد گفت: نباید به موضوع انتخابات با دید طایفه ای و قومی نگاه کرد بلکه باید دید فرد مورد نظر چقدر اهل درد و سوز جامعه است او باید فردی واقعا ولایت مدار و مومن باشد و اهل مصامحه و دورویی نباشد تا بتواند کارها و وظایف خویش را در راه رضای خدا انجام دهد.

امام جمعه اهر، در مورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بحث ها و سخنان پیرامون انتخابات شروع شده البته تبلیغات آشکار نمی تواند انجام شود ولی رفت و آمدهایی به بهانه های مختلف انجام می شود ولی در نهایت افرادی که مورد تایید شورای نگهبان هستند در موعد معین اجازه تبلیغات دارند که امیدواریم رعایت شود.

وی، در ادامه روز کار و کارگر همجنین فرا رسیدن هفته کارگر را تبریک گفت و افزود: بنا بر آنچه در روایات ما آمده است، یک قطره عرق کارگر ثوابش مثل قطره‌ خونی است که شهید در راه خدا ایثار می‌کند.

وی بر رعایت حقوق اولیه کارگران تاکید کرد و گفت: ارتباط کارگر و کارفرما باید رابطه‌ای انسانی و دوستانه باشد.

امام جمعه اهر، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: نقش معلم در جامعه نقش محوری و زیربنایی است و آموزش و پرورش سنگ بنای آینده کشور است.

وی، تصریح کرد: شهید مطهری معلمی عالم و آگاه بود که با تحجر به مبارزه برخاست و در برابر القائات نادرست غربی، اسلام ناب محمدی را برای جهانیان تبیین کرد دبیران باید افتخار کنند که روز شهادت شهید مطهری روز معلم نام گرفته است.

امام جمعه، در ادامه 12 اردیبهشت ماه و روز عقیدتی در سپاه را گرامیداشت و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و تقارن این روز و میلاد امام خمینی (ره) را تقارنی زیبا خواند./س

برچسب ها: حضور ، حماسی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.