عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل سالن اجلاس سران به عنوان یکی از پروژه‌های مهم اصفهان باید از سوی مسئولان شهری و استانی دنبال و روند تکمیل این سالن باید تسریع شود.


به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران گروه استانهااز اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت روز معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری قرار داریم، اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته شهرداری اصفهان با اجرای برنامه‌های مختلف نسبت به گرامیداشت روز و هفته اصفهان اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه اوایل هفته جاری نیز برنامه‌هایی در راستای گرامیداشت این هفته در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: روز و هفته اصفهان تنها به سیستم شهرداری و مدیریت شهری اصفهان اختصاص ندارد، بلکه تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی باید در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور گرامیداشت این روز و هفته تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی فعال در سطح کشور باید برای گرامیداشت روز و هفته اصفهان در سراسر کشور فعالیت کنند، تصریح کرد: سایر استان‌های کشور باید برای گرامیداشت روز و هفته اصفهان برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی برای گرامیداشت روز و هفته اصفهان باید به گونه‌ای باشد که این برنامه‌ها از یک سو گذشته شهر اصفهان را به تصویر بکشد و از سوی دیگر چشم‌انداز‌های آینده اصفهان را به مردم نشان بدهد، ادامه داد: اصفهان ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف فرهنگی، تاریخی، میراثی، صنعتی و معدن دارد و مسئولان باید به صورت بهینه از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار گیرد، تاکید کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز موجود در معابر فرعی، بزرگراه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌ها به منظور برنامه‌ریزی در راستای کاهش تصادفات ضرورت دارد.

وی به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی اصفهان اشاره کرد و افزود: تکمیل سالن اجلاس سران به عنوان یکی از پروژه‌های مهم اصفهان باید از سوی مسئولان شهری و استانی دنبال شود و روند تکمیل این سالن باید تسریع شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنین مسئولان باید اطلاع‌رسانی‌های لازم را در زمینه این سالن انجام بدهند و راه‌اندازی سالن اجلاس سران در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی سبب انجام یک اقدام ماندگار در شهر اصفهان می‌شود./ش

برچسب ها: تکمیل ، سالن ، اجلاس ، سران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.