فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیینه ای شفاف دفاع از دستاورد های انقلاب است.

علی‏ اکبر انارکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به دلیل برخی به هم‏ ریختگی‏ ها و از هم‏ گسیختگی ‏ها و وجود یک سری مسائلی که معمولاً هر نظام نوپایی را تهدید می‏ کند، نهادهای مردمی برای برقراری امنیت وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: بروز غوایل قومی و قبیله ‏ای خلق عرب، کردها، گنبد، سیستان و بلوچستان و ...، لزوم تأمین امنیت شهرها، بروز مشکلاتی از سوی منافقین و پایه‏ گذاری ترور شخصیت‏ها و جنگ‏ های شهری و ... سبب شد تا نیروهایی مسلح وارد عمل شوند.

انارکی افزود: در ادامه مسیر پرپیچ و خم انقلاب و با تهاجم ناجوانمردانه به ایران اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، باز هم سپاه وارد کارزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: پاسداران انقلاب توانستند به همراه سایر رزمندگان، مردم و بسیجیان به دفاع از کیان انقلاب اسلامی بپردازند.

وی ادامه داد: از آنجایی که انقلاب اسلامی حد و مرزی نمی ‏شناسد، سپاه در دفاع از نهضت ‏های حق‏ طلب سراسر دنیا و آنانی که فریاد دادخواهی از ظالمان سر داده بودند باز هم وارد عمل شدند که از جمله ثمرات آن را امروز در حزب ‏الله لبنان شاهد هستیم./س


برچسب ها: سپاه ، انقلاب ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.