معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از اجرایی شدن طرح تجمیع وام کارگشایی شاخه‌‌ها برای خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند در یک مرکز واحد خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، علی نورمحمدی اظهار داشت: با هدف تسریع در پرداخت وام به مددجویان و اقشار نیازمند طرح تجمیع وام شاخه‌های مرکز استان و دفتر استان در یک مرکز واحد انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: تسهیل در دریافت اقساط، مدیریت منابع و جلوگیری از موازی‌کاری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل بیان داشت: اجرایی شدن این طرح موجب افزایش سطح دسترسی، کاهش هزینه‌ها، افزایش در سرعت و کیفیت خدمات و نیز افزایش رضایت‌مندی مددجویان و اقشار نیازمند شده است.
نورمحمدی خاطرنشان کرد: 22 درصد از اسناد مالی مناطق شهر اردبیل مربوط به پرداخت و دریافت اقساط وام کارگشایی بود که با راه‌اندازی و اجرای این طرح حذف شد.

* کمیته امداد گرمی تسهیلات کار انگیزی می پردازد
رئیس کمیته امداد امام (ره) شاخه گرمی از اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات کار انگیزی به خانوارهای زیر پوشش این نهاد خبر داد.
صمد کریمی بیان داشت: این تسهیلات به 202 نفر تحت حمایت واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
این مسئول سالمندان تحت حمایت و نگه دارندگان دام را از اقشار تحت شمول تسهیلات کار انگیزی برشمرد.
وی ادامه داد: این نهاد سعی دارد با پرداخت تسهیلات کار انگیزی به میزان 10 میلیون ریال برای هر نفر، انگیزه تلاش و تولید را در آنها تقویت کرده، مقدمات خودکفایی اقتصادی خانوارهای زیر پوشش را فراهم آورد.
8 هزار 548 نفر در قالب 2 هزار 558 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام گرمی هستند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.