حمایت و تشکر در هر سنی برای هنرمند، عشق و امید را به ارمغان می آورد.

هنگامه مفید، بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون با اشاره به نقش تقدیر و تشکر از هنرمندان، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای هر کاری به عقیده من، بازیگر یک جزء کوچک است و تیم بزرگتر در پشت صحنه کار فعال هستند و مسئله تقدیر و تشکر از هنرمند، یک حمایت و دلخوشی خاصی را برای ما به همراه می آورد.
وی افزود: معتقدم عوامل پشت صحنه زمینه ساز بازی خوب بازیگران در جلوی دوربین هستند و چه بهتر که آن دوربین اختصاص به استادم "مرضیه برومند" باشد.
این بازیگر با اشاره به نقش "برف پری" ابراز داشت: افتخار می‌کنم که برای "برومند" بازی کردم و حضور "در آب پریا" برایم افتخار بزرگی بود.
"مفید" در خصوص نیاز انسانها به تشویق در هر کاری اظهار داشت: تقدیر و تشویق در هر کار و صنفی بدون در نظر گرفتن سن و سال خیلی امید بخش و دوست داشتنی است.
این نمایشنامه نویس با اشاره به حساسیت "مرضیه برومند" در مجموعه "آب پریا" گفت: از لحظه شروع و خواندن متن، مرضیه برومند روی فیلمنامه نظارت داشت و در پایان نگارش هم آن را بازنویسی کرد که این نشان از احساس مسئولیت و اهمیت او در کارهایش است.
مفید تصریح کرد: حضور در مجموعه "آب پریا" این انگیزه را برای ما ایجاد کرد که سعی کنیم حرف درست و حق را بدون هیچگونه خجالتی بزنیم./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.