دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حال پیگیری ارتقاء به نهمین واحد بین المللی است تا دانشجویانی را از خارج کشور جهت ادامه تحصیل جذب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: یک چهارم اقدامات درخصوص سلامت افراد جامعه در اختیار علوم پزشکی می باشد که مجری این برنامه ها است.

سروری افزود:اجرای برنامه های سلامت فقط با همکاری مردم محقق خواهدشد و شتاب کار ،دستاوردهاو پویایی در استان بسیار چشمگیر و این مهم در راستای انجام تعهد نسبت به نظام است.

وی یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی این استان به تیپ یک کشوری ارتقاء پیداکرد و در حال پیگیری ارتقاء به نهمین واحد بین المللی هستیم تا دانشجویانی را از خارج کشور جهت ادامه تحصیل جذب کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: برنامه های در حال پیگیری این دانشگاه ایجاد رشته فوق تخصص بالغین،راه اندازی پژوهشکده علوم کاربردی به همراه طب سنتی و ایجاد پنج رشته تخصصی در سال آینده خواهد بود.

سروری ادامه داد: طرح فشار خون برای افراد بالای 30 سال از 14 اردیبهشت در همه مراکز بهداشتی درمانی اعم از شهری و روستایی و برخی از مناطق نیز به صورت سیار انجام خواهد شد و این طرح تا پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح در همه ادارات و کارخانجات در حوزه سلامت انجام و نتیجه طرح سلامت به صورت فرمت جمع بندی می شود خاطر نشان کرد:

سامانه جامع ایرانیان سامانه ای عظیم است که مربوط به سامانه ثبت احوال می باشد و نتیجه این طرح در کارت ملی افراد قرار خواهد گرفت و به روز رسانی نیز خواهد شد./س
برچسب ها: جذب ، دانشجو ، خارج ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.