اداره حفاظت محيط زيست شهرستان كرج با همكاري و مشاركت دهياري آدران و جمعيت البرز سبز اقدام به پاكسازي مسير ورودي آبشار هفت چشمه نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران اين برنامه كه بصورت نمادين و به جهت اشاعه فرهنگ زيست محيطي برگزار شد، مورد توجه و استقبال تعداد زيادي از گردشگران قرار گرفت بطوريكه عده اي از آنها بصورت خود جوش جهت پاكسازي منطقه به جمع حاضرين پيوستند.در پايان نيزحجم زيادي از زباله جمع آوري و به محل جمع آوري زباله انتقال يافت.
 
حكيمي رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان كرج گفت :امروزه فرسايش خاك، نابودي جنگل ها و مراتع ، افت كيفيت آب و رها سازي زباله و تخريب طبيعت از آثار جانبي افزايش رشد جمعيت محسوب ميگردد به طوريكه فشار جمعيت ، به فرسايش محيط زيست و فقر مي انجامد و شرايط نامساعد زيست محيطي بر زندگي و حيات انسانها، آثار ناخوشايندي بر جاي مي گذارد.  
 
گفتني است جاده كرج – چالوس يكي از مهم‌ترين قطب‌هـاي گردشگري ايران است كه مناطق و اماكن ديدني موجود در اين جاده، آنرا به عنوان چهارمين جاده زيباي دنيا تبديل كرده است. يكي از مناظر طبيعي و ديدني آن آبشار هفت چشمه آدران است كه به جهت رودخانه خروشان ، چشمه سار هاي فراوان ومنطقه جنگلي ، در اكثر ايام هفته پذيراي تعداد زيادي از گردشگران است كه متاسفانه به دليل عدم رعايت اصول زيست محيطي و رها سازي زباله توسط برخي ازگردشگران ، حجم زيادي از زباله در محدوده فوق پراكنده شده است./ل
برچسب ها: پاکسازی ، آبشار ، چشمه ، زمین ، پاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار