امروز، فردا و روز سه شنبه در ساعات شب و صبح در شمال سيستان و بلوچستان وزش باد شديد سبب ايجاد گرد و خاک و کاهش ديد افقي مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسي کشور؛ براساس آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي در ادامه وقت امروز "يکشنبه 8 ارديبهشت 92" در شمال شرق کشور افزايش ابر، وزش باد و بارش پراکنده چيش بيني مي شود، همچنين طي دو روز آينده در جنوب استان سيستان و بلوچستان،برخي نقاط کرمان و هرمزگان افزايش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و رعدو بر روي مي دهد.
شايان ذکر است،  طي امروز، فردا و روز سه شنبه در ساعات شب و صبح در شمال سيستان و بلوچستان وزش باد شديد سبب ايجاد گردو خاک و کاهش ديد افقي مي شود.


براساس اين گزارش، از فردا تا پايان هفته جاري در برخي نقاط استان هاي واقع در دامنه هاي مرکزي و جنوبي زاگرس و جنوب غرب در بعضي ساعات بوي‍ژه در ساعات بعدازظهر و اوايل شب افزايش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق و در مناطق مستعد احتمالا بارش تگرگ پيش بيني مي شود.
گفتني است ،وضعيت آب و هواي استان هاي تهران والبرز امروز، صاف و در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهي وزش باد پيش بيني مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار