رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

پزشکان تیغ به دست، سرآمد پزشکان زیر میزی بگیر هستند

رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگردان یک میلیارد و 400 میلیون تومان زیر میزی در سال 91 به مردم خبر داد و گفت: جراحان سرآمد پزشکان زیر میزی بگیر هستند.

دکتر مسلمی فرد، رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این که یک میلیارد و 400 میلیون تومان زیر میزی در سال 91 به مردم برگردانده شده است گفت: مبارزه با زیر میزی همچنان ادامه دارد و سرعت شدت برخورد با این مساله افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این مبالغ زیر میزی توسط برخی از پزشکانی  که در مراکز خصوصی بوده اند ما هنوز پرونده ای از گرفتن زیر میزی در مراکز دولتی نداشته ایم و موردی تاکنون به ما ارجاع نشده است باید توجه داشت که روند شکایات در بحث زیر میزی  در اواخر سال گذشته مقداری کمتر شده که نشان دهنده این است که این موضوع در حال کنترل است و زیر میزی گرفتن  در حال کمتر شدن است.

مسلمی فرد عنوان کرد: بیشتر زیر میزی گرفتن ها در حیطه کاری پزشکان تیغ به دست صورت می گیرد، افراد در صورت هر گونه شکایات در این زمینه می توانند با شماره تلفن هایی که مربوط به شکایات بوده و در مراکز درمانی نصب شده است تماس بگیرند و یا به معاونت درمان دانشگاه ها و یا معاونت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مراجعه و یا با شماره تلفن 22439915 تماس حاصل نمایند.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال یکی از پزشکانی که به ما گزارش شده بود تنها از یک بیمار 18 میلیون تومان زیر میزی گرفته بود که بعد از ابلاغ گزارش پزشک خاطی فرا خوانده شد و پول به بیمار پس داده شد.

وی خاطر نشان کرد: چند روز پیش هم گزارشی مبنی بر فعالیت یک فرد بدون داشتن هیچ مدرک پزشکی در امور درمان به ما داده شده که این فرد مدعی بود  که با دعا نویسی می تواند خیلی از بیماری ها را درمان کند، نکته جالب توجه این بود که این فرد در یک ساختمان پزشکان فعالیت می کرد که به محض رسیدن گزارش ما با فرد خاطی برخورد کردیم و جلوی فعالیت او را گرفتیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار