کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در سفر به بندر انزلی با حضور در گلزار شهدای کلویر و نویر به مزار شهدا و سیروس قایقران ادای احترام کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن رضایی شامگاه یکشنبه در همایش "از کاسپین تا خلیج فارس" در مسجد قائمیه این شهر با تبریک میلاد فاطمه (س) اظهار کرد: بندر انزلی از شهرهای شناخته شده ایران است.

وی بندر انزلی را دروازه علوم جدید به ایران عنوان کرد و افزود: بندر انزلی نقش بالنده‌ای در اقتصاد ایران داشته است.

رضایی با بیان اینکه 55 درصد ایران در 300 سال گذشته از کشور جدا شده است، خاطرنشان کرد: دوسوم اطراف دریای کاسپین متعلق به ایران بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به وجود ملتی با تمدن چند هزار ساله بین دو دریای کاسپین و خلیج فارس اشاره کرد و افزود: ملت ایران در 22 بهمن سال 57 قیام کرد تا شکوه گذشته خود را دوباره به‌دست آورد.

وی نخستین گام در شکوفایی کشور را سیاست دانست و تصریح کرد: تلاش کردند مانع از درست اجرا شدن سیاست در کشور شوند اما درخت سیاست در ایران کاشته شد.

رضایی پایه‌گذاری اقتصاد صحیح را گام دوم ساختن کشور خواند و بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی را برای جلوگیری از ساختن اقتصاد به کشور اعمال کردند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ایران را قدرت نخست منطقه توصیف کرد و یادآور شد: هواپیماهای بدون سرنشین ایران تا 400 کیلومتر برد دارد و هیچ راداری نمی‌تواند آن را رهگیری کند.

وی قدرت ایران را به برکت جانفشانی شهدا ذکر کرد و افزود: دنیا باید بپذیرد ایران اکنون قدرتمند است.

رضایی در ادامه با اشاره به مذاکرات 1+5، اظهار کرد: روسیه و چین در مذاکرات نباید ایران را تنها بگذارند و هیچ قدرتی نباید از دوستی ما سوء استفاده کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: دلیلی برای ارجاع تحریم‌ها به سازمان ملل وجود ندارد.

وی همچنین چالش در مدیریت و خودتحریمی را از مشکلات داخل کشور عنوان کرد و گفت: دعواهای سیاسی در داخل مدیریت کشور مشکل‌آفرین است و به گرانی‌ها دامن می‌زند.

رضایی با بیان اینکه تشخیص‌های نادرست مدیریتی بیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور صدمه می‌زند، بیان کرد: واگذاری مدیریت‌ها به مردم بسیاری از مشکلات را در جامعه برطرف می‌کند.

به گزارش فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای کلویر و نویر به مزار شهدا و سیروس قایقران ادای احترام کرد./ج1

برچسب ها: کاندید ، تشخیص ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.