نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که قانون هدفمندی یارانه ها به درستی در کشور اجرا نشده است، یادآور شد: در صورت اجرای صحیح این قانون، باید شاهد تحولی بزرگ در اقتصاد کشور می بودیم که دولت با عدم پرداخت سهم مصوب تولید، این موضوع را رعایت نکرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجه الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، در جمع تعدادی از دانشجویان، با بیان این مطلب افزود: دولت یازدهم باید دولت وحدت ملی و انسجام اسلامی باشد.

وی با تاکید بر این که شایسته سالاری در کشور باید به درستی مد نظر قرار گیرد، ابراز داشت: افرادی با انگیزه بالای خدمت باید برای پست های مختلف انتخاب شوند.

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به گفتمان اصولگرایی تصریح کرد: چهار شاخص اسلام، قانون اساسی، امام و رهبری جز این مولفه ها حساب می شود و هر جریانی که برای این اصول پافشاری کند در جریان اصولگرایی قرار دارد.

وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده استثنایی در طول چند دهه اخیر منشا تحولات بسیار زیادی در صحنه های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی بوده است.

ابوترابی فرد با بیان این که استقلال سیاسی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین برکات انقلاب اسلامی بوده است، عنوان داشت: طراز فاخر استقلال سیاسی، سرمایه عظیم و بزرگ نظام اسلامی است.

وی جمهوریت را نقش تاییدکننده مردم در تصمیم گیری های اجتماعی دانست و بیان داشت: اگر اسلامیت در نقش محوری ولی فقیه تجلی نمی یافت، شعارهای انقلابی ما رنگ می باخت و در حال حاضر با هویت دیگری روبرو بودیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نگاه بخشی نمی تواند مسیر انقلاب را هموار سازد، گفت: در همین راستا باید با نگرش کلان، مدریتی مبتنی بر علم و خرد جمعی را در کشور نهادینه کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی انتخابات را یکی از نمادهای مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نقش کلیدی دولت برای پیشرفت و توسعه کشور بی بدیل است و باید مردم با انتخاب صالح ترین فرد، راه را برای سپردن مسئولیت اجرایی کشور هموار سازند.

وی با بیان این که قانون هدفمندی یارانه ها به درستی در کشور اجرا نشده است، یادآور شد: در صورت اجرای صحیح این قانون، باید شاهد تحولی بزرگ در اقتصاد کشور می بودیم که دولت با عدم پرداخت سهم مصوب تولید، این موضوع را رعایت نکرد.

ابوترابی با اشاره به درآمد بیش از 700 میلیارد دلاری از فروش نفت در طول چند سال گذشته، خاطرنشان کرد: با این حال نرخ تورم در حال حاضر به بیش از 30 درصد رسیده است./س

 

 

برچسب ها: اجرا ، نشدن ، درستی ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.