دو کارگر استان مرکزی در بیست و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری و یازدهمین جشنواره ملی امتنان از زنان کارگر و مدیر سرپرست خانوار، به عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: سعید پارسائیان با طراحی بهینه سازی ترانسپورتر برداشت نیشکر از بخش تولید و تجهیزات سنگین هپکو و محبوبه هاشمی از پترو گاز پارسا، دو کارگر نمونه از این استان هستند.
شیخی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ارج نهادن و تکریم جایگاه این قشر در اجرای ماده 195 قانون کار و ضوابط اجرایی آن، همه ساله با همکاری دستگاه های ذیربط این جشنواره را در سه سطح کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این کارگران روز گذشته (شنبه) در آیینی با حضور رییس جمهور تقدیر شدند و به همراه یکصد نفر دیگر از کارگران نمونه این استان با رهبر معظم انقلاب نیز دیدار کردند.
شیخی اظهار کرد: کارگران از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و این قشر باید قدر خود را بدانند و در راستای توسعه هرچه بیشتر کشور تلاش کنند./س

برچسب ها: کارگر ، نمونه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.