معتادین بی بضاعت برای درمان با مشکل کمبود مالی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان رئیس کمیته درمان شورای مبارزه با مواد مخدراستان زنجان در نخستین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدراین استان با اشاره به این که درزمینه پیشگیری ازگرایش افراد به اعتیاد خیلی ضعیف عمل شده است، گفت: کاهش تقاضا برای مصرف مواد مخدر نیازمند اتخاذ تدابیر جدی تری است.

موسوی زاده افزود: درمان معتادین این استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و خدمات لازم به آنها ارایه می شود.

وی پیشگیری از گرایش افراد به استعمال مواد مخدررا یکی از دغدغه های درمان معتادین این استان برشمرد وادامه داد: معتادین بی بضاعت با مشکل کمبود مالی مواجه هستند.

رئیس کمیته درمان شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان کمبود خدمات بیمه ای به معتادین را از دیگر چالش های موجود این استان عنوان کرد و خواستار مرتفع شدن این مشکل توسط سازمان های بیمه گر و نیز تامین منابع مالی برای معتادین کم درآمد استان شد.

موسوی زاده پیشگیری اولیه از اعتیاد متمرکز برای خانواده ها را مهم خواند و تصریح کرد: هم اکنون این مسئله باید به صورت جدی مدنظر مسئولان و مردم باشد.

وی راه اندازی مراکز درمانی معتادان در استان زنجان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: هم اکنون 50 مرکز خصوصی در این استان فعالیت می کنند و این در حالی است که در سال های گذشته تعداد آن در استان بسیار محدود بود./س

برچسب ها: معتادین ، کمبود ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.