نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت:در بودجه امسال به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران احمدی در نشست بصیرتی بسیج کارگری شهرستان نوشهر در کارخانه تولیدی ایران تک نخ افزود:سرمایه‌داران و فعالیت سرمایه‌گذاران در عرصه تولید آگاهانه است و این خود موجب شده تا جذب کارگری بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد:در سال گذشته نتوانستیم فضای لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی فراهم کنیم و سرمایه‌گذاران با مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه شدند و علت این مسائل این است که در برنامه هدفمندی یارانه‌ها قرار بود 30 درصد هزینه‌ها در عرصه تولید مصرف شود ولی در عمل تحقق نیافت و در جای دیگری هزینه شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذار باید حمایت شود تا میزان شغل افزایش یابد،افزود:مسئولان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

احمدی به چرخاندن اقتصاد توسط کارگران زحمت‌کش کشور اشاره و تصریح کرد:اگر شما کارگران رو به رشد باشید کشور هم از نظر اقتصادی ترقی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه امسال به تولید کشاورزی و صنعتی نگاه ویژه‌ای شده است،گفت:حماسه سیاسی و خلق حماسه اقتصادی منوط به آن است که ما از تولید حمایت کنیم و باید ثابت کنیم عرصه حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی تبدیل شود./س

برچسب ها: بودجه ، کشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.