شهردار پردیس گفت: ایستگاه های اتوبوس مدرن برای نخستین بار در این شهر نصب خواهد شد.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم برای رفاه حال شهروندان در ایام مختلف سال عملیای خواهد می شود.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مهم در واحد حمل و نقل همگانی شهرداری شهر جدید پردیس راه اندازی خط اتوبوس پردیس به ایستگاه متروی جشنواره تهران بود.

لاله افزود: این مهم از مطالبات همیشگی و البته به حق مردم شریف شهر پردیس بود که تحقق آن رضایت عمومی شهروندان را به دنبال داشت.

شهردار پردیس اضافه کرد: خدمات در این خصوص تنها به خط اتوبوسرانی مذکور محدود نمی شود، چراکه در آینده ای نزدیک ایستگاه های مدرن مجهز به ال سی دی و سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در چند نقطه شهر نصب می شود.

وی ادامه داد: در صورت نصب این ایستگاه های شکیل و درخور شأن و منزلت مردم شهر جدید پردیس، این مهم برای اولین بار در شهرهای شهرستانهای استان تهران عملیاتی می شود.

لاله افزود: خدمات در خط اتوبوس تهران به ایستگاه متروی جشنواره با پنج دستگاه اتوبوس فعال و پنج دستگاه در حال آماده باش ارائه می شود، اما طبق قراردادهای انعقادی با شرکت خصوصی خدمات دهنده، این تعداد به تبع افزایش جمعیت پردیس نیز افزایش پیدا می کند.

شهردار پردیس اتوبوسهای مورد استفاده در این مسیر را خودروهایی تأیید شده از سوی شورای ترافیک استان تهران خواند و گفت: با توجه به تأییدیه مذکور این وسایل نقلیه عمومی از استانداردهای لازم برای حضور در جاده ها برخوردار هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، امکان تردد اتوبوسهای خط پردیس به ایستگاه متروی جشنواره به جای جاده قدیم از آزادراه تهران - پردیس نیز بر سطح ایمنی حمل و نقل می افزاید./ع


برچسب ها: ایستگاه ، اتوبوس ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
333
۱۶:۱۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
حالا بزار نصب بشه