شبكه يك فيلم‌هايي همچون "تنهايي"، "الدورادو"، "ذهن خاموش"، "تونل"، "مردان آفتاب"، "تاكسي‌متر"، "تابستان برفي"، "پاييز" و "شيار 143" را در مرحله پيش‌توليد دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ شبكه يك فيلم‌هايي همچون "تنهايي"، "الدورادو"، "ذهن خاموش"، "تونل"، "مردان آفتاب"، "تاكسي‌متر"، "تابستان برفي"، "پاييز" و "شيار 143" را در مرحله پيش‌توليد دارد.  
همچنين براي مناسبت‌هاي مختلف از جمله روزهاي معلم، پدر، مادر معلولان و ماه رمضان فيلم‌هاي يك روز سرد، خوش‌دست، صداي پاي باران و ته‌چين را آماده مي‌كند. 
محمدكاظم كاظمي، مدير گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك درباره توليدات اين گروه به جام‌جم گفت: در نظر داريم براي مناسبت‌هاي مختلف فيلم‌هاي متنوعي را توليد كنيم تا مخاطبان مختلف با سلايق گوناگون را راضي نگه داريم.
 وي افزود: فيلم «يك روز سرد» به تهيه‌كنندگي جوادجعفر قلي‌زاده و كارگرداني محمدعلي طالبي توليد شده و به مناسبت روز معلم پخش مي‌شود. 
كاظمي گفت: فيلم‌ «ته‌چين» به تهيه‌كنندگي حسن روستايي و كارگرداني شهرام شاه‌حسيني براي پخش در ماه رمضان مرحله پيش‌توليد را سپري مي‌كند. فيلم «صداي پاي باران» به تهيه‌كنندگي كامران مجيدي و كارگرداني محمد حمزه‌اي براي پخش در روز معلولان و ناشنوايان توليد شده است. 
مدير گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك با اشاره به پخش فيلم «خوش‌دست» به كارگرداني اكبر منصورفلاح و تهيه‌كنندگي زنده‌ياد محمد عليپور در روز پدر، گفت: اين فيلم با مضمون طنز اجتماعي مرحله تدوين و صداگذاري را سپري مي‌كند و توليد فيلم «آقا مدير» به تهيه‌كنندگي بهروز مفيد و كارگرداني سيدوحيد حسيني هم بزودي شروع مي‌شود. 
كاظمي با اشاره به فيلم‌هايي كه در مرحله پيش‌توليد قرار دارد، گفت: فيلم «تنهايي» به تهيه‌كنندگي محمدرضا عرب، فيلم «الدورادو» به تهيه‌كنندگي حسن روستايي، «ذهن خاموش» به تهيه‌كنندگي الهام ابراهيمي و كارگرداني جواد افشار و «تونل» به تهيه‌كنندگي احمد بهرامعلي و كارگرداني مرجان اشرفي‌زاده در مرحله پيش‌توليد قرار دارند. 
وي افزود: فيلم‌هاي «هويت مجازي» و «بدون‌شرط» به تهيه‌كنندگي عباس رافعي، «مردان آفتاب» به تهيه‌كنندگي سيدمحمود رضوي و كارگرداني بهروز شعيبي و «تاكسي‌متر» به تهيه‌كنندگي مرتضي احمدي‌هرندي و كارگرداني محسن يوسفي در مرحله پيش‌توليد قرار دارند. همچنين فيلم «تابستان برفي» به تهيه‌كنندگي نويد صادق شيرازي در مرحله نگارش فيلمنامه است. 
مدير گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك اشاره كرد: توليد فيلم‌هاي «شيار 143» به تهيه‌كنندگي محمدحسين قاسمي و «پاييز» به تهيه‌كنندگي علي لدني و كارگرداني فريدون حسن‌پور بزودي شروع مي‌شود. 
كاظمي با ذكر اين نكته كه نگارش فيلمنامه 19 فيلم تلويزيوني با مضامين متفاوت آغاز شده است، گفت: فيلم‌هاي «چهل» به نويسندگي هديه حامدي و تهيه‌كنندگي سيدمرتضي عمادي، «بانوي سمبوك» به نويسندگي مرجان اشرفي‌زاده و علي اصغري و تهيه‌كنندگي مهناز آذين، «شهر آرام» به نويسندگي حامد عنقا و تهيه‌كنندگي علي جليلوند و «روشنايي حقيقي» به نويسندگي و تهيه‌كنندگي مجيد سرويني مرحله تحقيق و نگارش را سپري مي‌كنند. 
وي عنوان كرد: فيلم‌هاي «بازگشت يك رزمنده» به نويسندگي علي ميرزاعلي و تهيه‌كنندگي نازنين فراهاني، «فرشته سرگردان» به نويسندگي و تهيه‌كنندگي سعيد مترصد، «درخت و چشمه» به نويسندگي عليرضا فريد و تهيه‌كنندگي حسيني، «تا خدا راهي نيست» به نويسندگي شاه‌محمدي و تهيه‌كنندگي رضا رشيديان و «باغ زمستاني» به نويسندگي احمد رفيع‌زاده و تهيه‌كنندگي حسن روستايي هم در مرحله تحقيق و نگارش قرار دارند. 
مدير گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك با اشاره به ديگر آثاري كه در مرحله تحقيق و نگارش است، گفت: فيلمنامه‌ فيلم‌هاي «هانا» به نويسندگي هادي كريمي و تهيه‌كنندگي بيژن شكرريز، «شيدا» به نويسندگي محمد پناهي و زهره معتمدي و تهيه‌كنندگي اكبري و «حضور» به نويسندگي اسفنديار شهيدي و تهيه‌كنندگي مهيار گلچين نوشته مي‌شود. 
كاظمي ادامه داد: فيلم‌هاي «آسمان اميد» به نويسندگي فرهاد و آرش توحيدي و تهيه‌كنندگي محمدحسين قاسمي، «ذهن اجاره‌اي» به نويسندگي علي مينايي و تهيه‌كنندگي حميد نوبهار، «شب چله خونه ما» به نويسندگي رضا بهشتي و تهيه‌كنندگي پريسا عشقي و «رودربايستي» به نويسندگي نگار عليزاده و تهيه‌كنندگي محمد طائفه در مرحله تحقيق و نگارش است. 
وي افزود: فيلمنامه‌ فيلم‌هاي «شيريني طلاق» به نويسندگي تراب‌ بيگي و جواد ارشاد و «بعضي وقت‌ها دير مي‌شود» به نويسندگي علي خودسياني و تهيه‌كنندگي رضا جودي و «رستگاري در شب چهارم» به نويسندگي و تهيه‌كنندگي حسن آخوندپور نوشته مي‌شود. 
مدير گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه يك در پايان گفت: چند فيلم تلويزيوني هم در مرحله تصويب طرح است كه بعد از تصويب وارد مرحله پيش‌توليد مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار