گوگل I/O !!! کنفرانسی که برای دوستداران صنعت اسمارت فون تنها یک معنی دارد، و آن هم معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید و دیوایس مبتنی بر این نسخه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سال گذشته در همین کنفرانس، گوگل نسخه ی 4 اندروید را به همراه Nexus 7 سوپر تبلت 7 اینچی این شرکت ارائه کرد و هم اکنون تنها یک 1 ماه دیگر برگزاری سالیانه این کنفرانس زمان باقی مانده است و مانند همیشه بازار شایعات در مورد I/O داغ می باشد.



کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری کنفرانس سالیانه گوگل، I/O باقی مانده است، کنفرانسی که، بیشتر از هر چیزی در آن انتظار، معرفی نسخه جدید اندروید می رود، همان گونه که در شایعات شنیده اید، نسخه 5 اندروید یا "پای لیموترش" نسخه ای می باشد که انتظار تغییرات گسترده ای از سوی کاربران در آن می رود، اما گویا گوگل  قصد معرفی این نسخه را ندارد و شواهد حاکی از روی دادن اتفاقات دیگری این شرکت است.



آنگونه که از منابع داخلی گوگل خبر می رسد، شواهد و مدارکی وجود دارد، که طبق آن گوگل فعلا قصد معرفی نسخه 5 اندروید را ندارد و به احتمال زیاد از نسخه ای به نام 4.3، که از بروزرسانی های نسخه ی 4 می باشد، رونمایی خواهد کرد. شماره نسخه ی این ویرایش JWR23B می باشد، که ادامه دهنده ی راه جلی بین بوده و در آن خبری از سورس کد های  پای لیموترش نیست. نسخه ۴.۳ بر روی سرورهای این شرکت مشاهده شده و همچنین توسط کارمندان گوگل تایید شده است.

 

گرچه هنوز مدارک معتبری از طرف گوگل در رابطه با معرفی و یا عدم معرفی نسخه پای لیمو ترش در I/O 2013 ارائه نشده است، اما با توجه به شایعات مطرح شده نباید شاهد رونمایی از نسخه ی پنجم اندروید در کنفرانس I/O باشیم. البته یکی دیگر از احتمالاتی که در این رابطه می رود، معرفی هم زمان 2 نسخه ی متفاوت از سیستم عامل اندروید می باشد، کاری که مایکروسافت هم در زمان معرفی ویندوز فون انجام داد و هر دو نسخه ی 7.8 و 8 را در یک زمان معرفی کرد. در هر حال کارشناسان امیدوارند که گوگل حداقل در سال جاری میلادی اقدام به عرضه ی نسخه ی 5 اندروید کند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار