مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بی تجربگی دلیل حذف ما از لیگ قهرمانان آسیا بود.

جواد کاظمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دنبال بهانه نیستم اما در 3 بازی آخرمان که در لیگ قهرمانی آسیا باختیم، مستحق باخت نبودیم چون تمام بازی دست ما بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و باختیم. ما خیلی راحت می توانستیم از گروهمان در آسیا صعود کنیم اما کم تجربگی دلیل اصلی حذف ما از لیگ قهرمانان آسیا بود.

تراکتورسازی اولین سال حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کرد و بازی های خوبی را ارائه کردیم اما عدم نتیجه گیری ما به دلیل بی تجربگی مان بود.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد عملکرد تراکتورسازی در این فصل گفت:‌ من نیم فصل دوم به تراکتورسازی آمدم و روزهای خوبی را در این تیم تجربه کردم. ما تا هفته های آخر هم مدعی قهرمانی در لیگ بودیم.

جام حذفی چندان مهم نیست و مهم کارنامه ما در لیگ و آسیا است که در لیگ خوب بودیم و سعی می کنیم نایب قهرمان شویم و در آسیا هم علیرغم بازی های خوبی که انجام دادیم، حذف شدیم. حق ما نبود که از آسیا حذف شویم چون واقعا خوب کار کردیم و حریفان را تحت فشار قرار دادیم. در مجموع عملکرد ما در این فصل خوب بود.

وی در مورد آخرین بازی تیمش در آسیا مقابل الجیش قطر گفت: ‌بالاخره این دیدار برای آبروی فوتبال تراکتورسازی مهم است. ما مستحق حذف از آسیا نبودیم و در بازی های آسیایی عالی کار کردیم و فقط در 2 بازی آخر خیلی بدشانس بودیم.

امیدوارم تراکتورسازی از این تجربه در سال های آینده در آسیا بهتر استفاده کند. بازی با الجیش از نظر جدولی برای ما مهم نیست اما به عنوان یک دیدار آسیایی برای ما اهمیت دارد و تلاش می کنیم تا 3 امتیاز این دیدار را بگیریم تا ثابت کنیم که در بازی رفت در قطر هم شایسته پیروزی بودیم.

کاظمیان درمورد تمدید قرار دادش با تراکتور سازی برای فصل آینده گفت: قرار دادم چند روز دیگر با تراکتورسازی تمام می شود. خودم دوست دارم در این تیم بمانم و صحبت هایی هم شده اما هنوز زود است در این رابطه تصمیم بگیرم. باید سرمربی تیم مشخص شود چون برای من سرمربی خیلی مهم است که چه کسی باشد .

وی تصریح کرد: نیم فصل خوبی در تراکتور سازی داشتم و آرامش خاصی به تیم ما حکم فرما بود. تیم ما هجومی کار می کند و خیلی راحت بودم ، مردم تبریز هم خیلی خوب و فوتبال دوست هستند و در 7-8 سال گذشته چنین آرامشی نداشتم به همین دلیل دوست دارم در تراکتورسازی بمانم اما باید شرایط تیم و مسائل ملی مشخص شود.

کاظمیان در پایان گفت: بزرگ ترین ویژگی تراکتور سازی تبریز طرفداران این تیم هستند که شخصیت خاصی دارند و به تیم هم شخصیت داده اند. بعد از آن  هم فوتبال تهاجمی است که تراکتور سازی با تونی اولیویرا بازی می کند .

تیم ما شخصیت خاصی دارد و هیچ تیمی در لیگ و آسیا ما را تحت فشار نگذاشت و همیشه با فوتبال  هجومی حریفان را تحت تاثیر قرار دادیم و نسبت به حریف برتری داشتیم./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار