نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سالروز ولادت دخت پیامبر اکرم (ص) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت مناسبی برای تکریم و تبیین افق های روشن برای جایگاه زن در جامعه اسلامی است.

ˈغلامرضا تاجگردونˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: زن به عنوان عنصری سرنوشت ساز و نیمی از جمعیت جامعه در عرصه های مختلف بخصوص درعرصه های مدیریتی نقش مهمی دارد.
وی اظهار کرد: زنان نظام جمهوری اسلامی با استفاده ازتمام توان و استعداد خود در همه صحنه های مختلف به ویژه دفاع مقدس حضوری فعال و مناسب داشته اند و شیرمردان جبهه های حق علیه باطل از دامان مادران پاکدامن و زینب گونه این مرزو بوم پرورش یافت.
تاجگردون تربیت فرزندان شایسته را یکی از ارزش های زنان در جامعه عنوان کرد و گفت: زنان با تربیت فرزندان شایسته و آگاه می توانند در پیش برد اهداف جامعه و نظام مؤثر واقع شوند.
وی تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) در تمام عرصه ها جایگاه والا و ارزشمندی داشتند که یکی از مهم ترین جایگاه ها توجه به عبادت و دعاهای مکرر ایشان است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فاطمه (س) مادر تمام فضیلت ها و رمز آفرینش انسان و راز خلقت است اظهار داشت: زنان و دختران ما می بایست با الگو گرفتن از سیره و منش آن بانوی بزرگوار دوعالم در وظایف خویش موفق بوده و همیشه نمونه باشند./س


برچسب ها: ولادت ، جایگاه ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.