فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: هفت کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر سال گذشته در این شهرستان مرزی کشف و ضبط شده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛ حجت الله نصیری پور امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مهران اظهار کرد: 245 نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام های قضایی شده اند.
وی با مطلوب دانستن مجموعه اقدام ها و عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود: برای کسب نتیجه مطلوب تر برنامه ها باید بیشتر به سمت آگاه سازی خانواده ها و فرزندان از عواقب خطرناک این بلای خانمانسوز پیش رود.
فرماندار مهران ادامه داد: برگزاری سمینارها، کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی بهترین راهکار مبارزه با این پدیده اجتماعی است.
نصیری پور همچنین پیگیری جدی موضوع قاچاق کالا را از طریق مراجع ذیصلاح، قانونی و مسوول در شهرستان را خواستار شد و اضافه کرد: در فروردین امسال شش پرونده کالای قاچاق و ممنوع به ارزش 140 میلیون ریال کشف شده است.
وی بیان کرد: جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه در مرز بین المللی مهران، گمرک بازارچه و پایانه مرزی امری اجتناب ناپذیر است و به سود مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار مهران از شبکه بهداشت و درمان و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان مهران خواست هرچه سریعتر اقدام های جدی در خصوص بازدید و نظارت ویژه از کالاهای انباشت شده مواد خوراکی در انبار گمرکات استان به عمل آورند.
نصیری پور همچنین خواستار بهداشتی کردن و بهسازی اردوگاه های اعتیاد، جمع آوری سفره خانه های بدون مجوز و پرداختن به امور تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی شد.
شهرستان مرزی مهران هم اکنون دارای یک اردوگاه ترک اعتیاد است. /س
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، مهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.