مشهد/با موافقت کنفدراسیون آسیاصورت می­گیرد؛

برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد

دبیر کل مسابقه های فوتبال نونهالان آسیا در مشهد گفت: نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مرحله نهایی این رقابت­ها در مشهد موافقت کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اصغر سهمی با اشاره به جلسه اخیر با ˈشمیل کمیلˈ نماینده ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با عنایت به برگزاری مطلوب مسابقه های فوتبال نونهالان آسیا در مشهد، وی موافقت خود را با برگزاری مرحله نهایی این دوره از رقابتها در این شهر موافقت کرد.

وی اظهار کرد: هم اکنون مسابقه های قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در گروه D در مشهد و گروههای A ،B و C در کشورهای چین و یکی دیگر از کشورهای آسیایی در حال برگزاری است.
وی افزود: از هر گروه یک تیم به مرحله بعدی این دوره از رقابتها صعود می کند و مرحله نهایی آن با توجه به موافقت ضمنی نماینده کنفدراسیون آسیا، در مشهد برگزار خواهد شد.
سهمی گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی بین ارگانها و دستگاههای اجرایی ذیربط برای اجرای مسابقه های فوتبال نونهالان آسیا در مشهد وجود دارد.
وی اظهار داشت: هشت داور از رقابتهای نپال، بوتان، افغانستان و مالدویو قضاوت این دوره از رقابتها را عهده دار هستند.
سهمی افزود: با توجه به برگزاری مطلوب مسابقه های فوتبال نونهالان آسیا در مشهد، فدراسیون فوتبال با برگزاری رقابتهای مقدماتی فوتبال جوانان آسیا طی مهر ماه جاری نیز در مشهد موافقت کرد.
مسابقه های فوتبال نونهالان آسیا در گروه D با حضور تیمهای ایران، پاکستان، هندوستان، قرقیزستان و ترکمنستان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد در حال برگزاری است.
در روز دوشنبه و روز پایانی این مسابقات تیم های هند و ترکمنستان در ساعت 14 به مصاف هم رفتند و تیم ملی ایران نیز در ساعت 17 این روز به مصاف تیم ملی نونهالان پاکستان می رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.