مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفته خوابگاهها گفت:حضور دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی در عرصه فرهنگی در حد قابل قبولی است و روز به روز بیشتر می شود.

جوانمرد ، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: حضور پررنگ دانشجویان علوم پزشکی در جشنواره های فرهنگی که هر سال برگزار می شود نشان می دهد که مشارکت دانشجویان مطلوب است و باید برنامه ریزی متناسب  فرهنگی را نیز در نظر داشت.

جوانمرد در حاشیه بازدید از خوابگاهها که با بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر آیتی معاون امور فرهنگی وزارت بهداشت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سایر روسا از خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت:  هنوز با شاخص فرهنگی مطلوب دانشگاخ علوم پزشکی فاصله داریم.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه گفت: هر چند  هنوز با وضعیت مطلوب در حوزه فرهنگی فاصله داریم اما آمار مشارکتهای دانشجویان در فعالیت های فرهنگی در سطح کشور خوب ارزیابی می شود و امیدواریم با حضور پررنگ در جشنواره های فرهنگی  که امسال در ارومیه برگزار می شود نیز شاهد حضور حداکثری دانشجویان عدم پزشکی باشیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار