مخزن 25 فوتی مواد آلوده در مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان كه قسمتی از آن دچار پارگی شده بود مورد اصلاح و بهره برداری كامل قرار گرفت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مرتضی جوكار با اعلام این خبر افزود : پارگی ایجاد شده بر روی بدنه مخزن مواد آلوده كه بر اثر بمباران و برخورد تركش در دوران جنگ تحمیلی آثار او باقی مانده بود با ابتكاری خاص و بدون هرگونه جوشكاری یا استفاده از چسب مورد اصلاح و تعمیر قرار گرفت .

سرپرست مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان ادامه داد : پارگی این مخزن كه در ارتفاع 15 فوتی از 25 فوت ارتفاع كل می باشد به هنگام رسیدن مواد تا این ارتفاع نشتی بوجود می آمد و در نهایت باعث آلودگی بدنه مخزن و هم چنین محوطه می شد كه طی یك اقدام كاملاً ایمن و ابتكاری ، اصلاحات مورد نیاز انجام و در سرویس بهره برداری قرار گرفت .

وی یادآور شد : این مخزن قبل از اصلاح تنها 15 فوت مواد را نگهداری می كرد كه با پوشاندن پارگی ایجاد شده ظرفیت آن به 25 فوت افزایش پیدا كرده است .

گفتنی است : مركز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان ( بیدرویه ) فرآورده ارسالی از مركز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزاب ) را با خطوط 10 و 16 اینچ دریافت و آنرا به مركز انتقال نفت تنگ فنی در منطقه لرستان ارسال میكند . /س
برچسب ها: ترمیم ، پارگی ، مخزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.