حوزه نشر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پوست کلفت تر از آن است که با مسائلی چون گرانی کاغذ و تدبیرها‌ و سوءتدبیرهای‌ مسئولین امر از میدان به در رود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست خبری انتشارات سوره مهر که امروز در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد، "محمد حمزه‌زاده" مدیرعامل انتشارات سوره مهر با اشاره به اینکه حوزه نشر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی پوست کلفت‌تر از آن است که با مسائل تدبیرها‌ و سوءتدبیرهای‌ مسئولین امر از میدان به در رود.
به گفته "حمزه‌زاده" یکی از دستاوردهای همین فشارها سوره مهر الکترونیک بوده و اقتصاد نشر، توسعه مخاطبان و اقتضائات‌ وسایل ارتباطی جمعی جدید به این امر وابسته است.
مدیرعامل انتشارات سوره مهر اظهار داشت: اگر شرایطی فراهم شده و فرزندان به وسایل دیگری توجه دارند باید از ظرفیت آن وسایل استفاده کرد و نباید تعصب بر روی جنس و نوع رسانه داشت.
همچنین "حیدر‌امینی"، مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر در ارائه 600 عنوان کتاب شامل 160 عنوان چاپ اول است، گفت: تمرکز ما بر روی کتاب‌های دیجیتال و الکترونیک، نحوه حضور در بیست‌ؤ‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نحوه دسترسی به کتاب های الکترونیک است.
وی افزود: نشر دیجیتال حوزه جدیدی است که پیش‌بینی شده چه برنامه‌هایی می‌توان داشت که انتقادات به حداقل برسد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار