مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: در راستای استاندارد سازی مصالح ساختمانی، بلوک‌های سقفی پلی‌استایرن ملزم به رعایت استاندارد هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سید سعید میرنظامی‌مدنی اظهار داشت: در راستای استاندارد سازی مصالح ساختمانی و مطابق با قوانین و مقررات و بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 11108، بلوک و صفحات ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن منبسط شونده، تولید و استفاده از بلوک‌های سقفی پلی‏استایرن با نشان استاندارد در صنعت ساختمان الزامی می‏باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به موارد اصلاحیه شماره یک استاندارد به تولیدکنندگان، در تولید این محصول حتما باید در نشانه گذاری نام تولیدکننده، مشخصات محصول و علامت استاندارد ملی ایران بر روی بلوک‌ها درج و نیز با استانداردهای ملی مربوطه انطباق کامل داشته باشند.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: به منظور اجرای استاندارد فوق از تولیدکنندگان تقاضا می‏شود با توجه به اهتمام جدی این اداره کل در ساماندهی صنعت تولید بلوک‌های سقفی پلی‏استایرن، موارد مهم در استاندارد سازی محصول را مد نظر قرار دهند.

میرنظامی‌مدنی بیان کرد: رعایت نکردن موارد و الزامات استاندارد ملی مربوطه منتج به برخورد قانونی با تولید کننده، توزیع کننده و همچنین بر اساس قوانین و مقررات سازمان نظام مهندسی و مصوبات هیئت وزیران با مصرف کننده و سفارش دهنده کالای غیر استاندارد نیز برخورد صورت خواهد گرفت.
برچسب ها: استاندارد ، بلوک ، سقفی ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.