رييس کلانتري 137 نصر گفت: يک مواد فروش سابقه دار که در طول اتوبان جلال آل احمد به پخش و توزيع مواد مخدر روانگردان مي‌پرداخت، شناسايي و دستگير شد.

سرگرد عليرضا يوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق اظهار داشت: ماموران اين حوزه در راستاي مقابله با مواد فروشان اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز کردند.
رييس کلانتري 137 نصر ادامه داد: ماموران پس از چندين روز فعاليت شبانه‌روزي توانستند يک متهم سابقه‌دار را به هويت فرشيد 24 ساله که در طول اتوبان جلال‌آل احمد به توزيع و فروش مواد مخدر روانگردان مي‌پرداخت، شناسايي کنند.
وي افزود: ماموران به دنبال اين موضوع و رصد مستمر دوربين‌هاي امنيتي ماموران توانستند متهم را در اوايل ساعات شب رديابي کنند و جهت دستگيري نامبرده اقدام نمايند.
 سرگرد عليرضا يوسف‌وند در ادامه اذعان داشت: متهم با مشاهده ماموران بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کرد که با آمادگي پليس و شليک تير هوايي خودرو متوقف شده و متهم دستگير مي‌شود.
رييس کلانتري 137 نصر ابراز داشت: در اين خصوص ماموران زبده اقدام به بازرسي خودرو کرده و توانستند در صندق عقب 162 عدد پايپ و در زير فرمان از پنل ضبط که به آهنربا به زير فرمان نصب شده بود 6 عدد پک مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط گرديد.
اين مقام سمئول انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: در نهايت خودرو متهم به کلانتري انتقال داده شد و در بازرسي دقيق از آن  در قسمت هواکش 20 پک مواد مخدر از نوع شيشه کشف و ضبط گرديد.
لذا پرونده متهم تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ارجاء شد. 
برچسب ها: شیشه ، فروش ، جلال ، احمد ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار