رييس کلانتري 151 يافت‌آباد گفت: يک عطاري که در پوشش دارو‌هاي گياهي، اقدام به فروش اتانول و داروهاي تقلبي مي‌کرد، دستگير شد.

سرگرد عطاالله سينکايي در گفتگو با خبرنگار اجتمايع باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق گفت: در راستاي اجراي دستور مقام قضايي شعبه 5 بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران مبني بر بازرسي از مغازه عطاري واقع در خيابان خليج، خيابان باقري عوامل تجسس اين يگان جهت بازديد به محل اعزام شدند.
رييس کلانتري 151 يافت‌آباد در ادامه اظهار داشت: ماموران پس از حضور در مغازه مشاهده کردند که فرد مورد نظر به نام "علي اکبر" به محض مشاهده ماموران در حاليکه يک کارتن به دست داشت باسرعت از مغازه خارج و به طرف ايستگاه اتوبوس متواري شد.
وي در ادامه اذعان داشت: در اين راستا عوامل تحت‌الامر بلافاصله متهم را دستگير و با رعايت کليه موازين شرعي و قانوني از مغازه بازرسي به عمل آوردند.
اين مقام مسئول انتظامي افزود: در نهايت ماموران موفق شدند تعداد 7 بطري اتانول 70 درصد يک ليتري، تعداد 30 بطري 130 سي سي اتانول 70 درصد، تعداد 2هزار و 840 قرص گياهي دست ساز و مخرب در پوشش ترک اعتياد و 109 عدد قرص ترامادول و مقاديري داروي بدنسازي غير مجاز کشف و ضبط گرديد.
سرگرد عطاالله سينکايي درپايان خاطرنشان کرد: متهم نامبرده براي ادامه تحقيقات با اموال مکشوفه به کلانتري انتقال داده شد.

برچسب ها: دستگیر ، عطاری ، دارو ، بوی ، الکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار