يک استاد حوزه و دانشگاه گفت: واعظ زاده براي پيشرفت کشور زحمات بسياري کشيده است و مي‌تواند در راستاي پاسخ به مطالبات افکار عمومي تأثيرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام عباس نبوي استاد حوزه  و دانشگاه در همايش دعوت دانشمندان، انديشوران، مديران ارشد، جوانان و مردم از صادق واعظ زاده براي حضور در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري كه عصر امروز(سه‌شنبه) در مجتمع فرهنگي سيدالشهدا(ع) برگزار شد، گفت: انتخابات در کشور ما بسيار اهميت دارد، اما بعضي اوقات انتخابات به گونه‌اي رقم مي‌خورد که با گفتمان انقلاب تفاوت دارد، لذا انتظار است که به اين موضوع توجه ويژه‌اي شود که نامزدها از گفتمان انقلاب فاصله نگيرند.

وي افزود: طرح موضوعاتي از سوي برخي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري مبني بر اينکه "ما با اسرائيل مشکلي نداريم" دور از واقعيت است.

نبوي تصريح کرد:‌ ما نيازمند اين هستيم که يک رقابت واقعي در درون گفتمان انقلاب و براساس توانمندي‌ها و شاخص‌ها در کشورمان صورت گيرد، لذا حرکت در مسيري غير از اين چارچوب قابل قبول نيست.

وي تصريح کرد:‌ ما ملتي هستيم که به لطف آرمان‌هاي امام(ره) و پايبندي رهبري معظم به اين آرمانها قله‌هاي پيشرفت را طي کرده‌ايم، لذا در شرايط فعلي که بخش‌هايي از دنيا با ما مشکل دارند بايد با يک برنامه‌ريزي مدبرانه و در چارچوب مشخص در انتخابات پيش رو وارد عمل شويم.

اين استاد حوزه اظهار داشت: از زمستان سال گذشته که بحث حضور صادق واعظ زاده در انتخابات رياست جمهوري مطرح شد، بر اين باورم که وي گزينه مناسبي براي تصدي پست انتخابات رياست جمهوري است.

نبوي با اشاره به اينکه عامه مردم از به کار بردن برخي از الفاظ در فضاي انتخابات راضي نيستند، گفت: فقدان يک نظام برنامه‌محور در جامعه ما بسيار احساس مي‌شود، لذا دولت يازدهم بايد به اين موضوع دقت نظر بيشتري داشته باشد.

نبوي با بيان اينکه هر يک از دولتهاي گذشته قطعا براي ارتقاي كشور زحماتي کشيده‌اند ، افزود: ما در نقطه‌اي ايستاده‌ايم که بايد روشي را در پيش بگيريم که مورد توجه دنيا قرار بگيريم از اين رو از واعظ زاده مي‌خواهيم با اتخاذ يک مديريت منسجم وارد صحنه شود.

اين استاد دانشگاه اظهار داشت: در سال 88 فتنه‌اي رخ داد كه با درايت مردم به اتمام رسيد اما متأسفانه برخي از اشخاص درصدد هستند الفاظي چون "ساکت فتنه" را به وجود بياورند که اين موضوع نه تنها براي مردم بلكه براي خواص نيز قابل قبول نيست.

وي تصريح کرد: نبايد به انشقاق‌هاي لفظي چسبيد و فقط بايد در يک چارچوب مشخص که گفتمان انقلاب در آن رعايت مي‌شود، وارد انتخابات شويم.

اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: در شرايط فعلي، کشور به فردي نياز دارد که بتواند در 4 سال خدمت به صورت منطقي و با اتکا به نخبگان، صحنه کشور را مديريت کند و در درون گفتمان انقلاب مسير خود را طي کند.

نبوي با بيان اينکه واعظ زاده براي پيشرفت کشور زحمت بسياري کشيده است، اظهار داشت: وي مي‌تواند براي مطالبات افکار عمومي گام‌هاي جدي را بردارد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار