رئیس مجلس سوریه عصر امروز(سه‌شنبه) در صدر هیئتی پارلمانی با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، "محمدجهاد اللحام" رئیس مجلس سوریه عصر امروز(سه‌شنبه) در صدر هیئتی پارلمانی با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت و گو کرد.

جلیلی در این دیدار با محکوم‌کردن انفجارهای تروریستی اخیر در دمشق ، این اقدامات را نشانه استیصال گروه‌های تروریستی و موجب تنفر روزافزون ملت سوریه و افکار عمومی جهان از حامیان این اقدامات دانست.

وی با تاکید بر وظیفه جامعه جهانی برای به حداقل رساندن رنج مردم سوریه افزود: تحریم‌ها و اقدامات تروریستی کور ، مردم بی‌دفاع را هدف گرفته و این نشان‌دهنده دروغ آشکار دشمنان سوریه در ادعای حمایت از مردم این کشور است.

جلیلی تاکید کرد: با بسترسازی مناسب برای شکل‌گیری گفت و گوهای ملی و مشارکت توده‌های مردم در مقابله با رویکرد مسلحانه دشمنان می‌توان به راه حل پایدار در تثبیت امنیت و آرامش دست یافت.

رئیس مجلس سوریه نیز در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از ملت سوریه تاکید کرد: امروز تروریسم جهانی علیه سوریه در حال فعالیت است و برخوردهای دوگانه کشورهای غربی با موضوع تروریسم سندی بر ادعاهای واهی آنان در حمایت از حقوق بشر است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: جلیلی ، سوریه ، مجلس ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار