با حضور قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ونمایندگان شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور علی عودی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود معرفی شد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدرضا قلندر مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی گفت: ولایت مداری یکی از شاخص های اصلی آن بانوی بزرگوار بود که باید به عنوان الگویی بی بدلیل برای همه ما قرار گیرد.

وی با تشکر از خدمات ارزنده مهندس علی اکبر صابری در زمان خدمت خود در این پست گفت: تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمانها  جزئی از روند کاری است و  هر تغییر مدیریتی با هدف رشد، بالندگی و تعالی در کار مجموعه انجام می شود که خدمات ارزنده به مردم عزیز کشورمان ثمره تلاش و بازخورد عملکرد مدیران پر تلاش  در جامعه است.

وی با اشاره به این که تحمل مشکلات به ویژه در کارهای مدیریتی، رکن اصلی پیشبرد  کار است، گفت: کار در نظام اسلامی همراه با مزد و پاداش است و خداوند متعال  این پاداش را هم در دنیا و هم در آخرت نصیب انسان می کند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت طرح ملی مسکن مهر به عنوان سرمایه کلیدی و انقلابی در امر مسکن سازی بیان داشت:  فرصت خدمتگزاری در این صنعت زیربنایی و پرکار در سطوح متفاوت افتخاری ماندگار برای همه است.

مهندس یدا... رحمانی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشورنیز در جریان مراسم معارفه گفت: امید است بتوانیم در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در هر دو بعد سیاسی و اقتصادی مسئولیت خود را به نحو احسنت در جامعه ایفا کنیم.

وی اظهار داشت: در بعد سیاسی می توانیم با حضور حداکثری در انتخابات و در بعد اقتصادی که وظیفه سنگین تری داریم باید با تلاش مضاعف در دستگاه که خدمت رسانی می کنیم ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه بالغ بر حدود 38 درصد کل مسکن مهر استان خراسان رضوی در شهرهای جدید بینالود و گلبهار است،گفت:  اگر بتوانیم عملکرد خوبی در حوزه تکمیل و اتمام پروژه های مسکن مهر داشته باشیم، شاهد خوشنودی تعداد زیادی از آحاد مردم در خانه دار شدنشان خواهیم بود.

مهندس علی عودی نیز ضمن تشکر از زحمات آقای صابری، به بیان بخشی از  برنامه های خود پرداخت و خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر و همراهی و همدلی همه جانبه دست اندرکاران در این مهم نقش موثری در حل مشکلات مسکن مهر در شهر جدید بینالود است.

مهندس عودی معاون سابق مسکن وساختمان اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی بوده وپیش از این انتصاب نیز عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدیدبینالود بوده است./س

 

 

برچسب ها: انتصاب ، مدیر ، عامل ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.