سرپرست هیئت شمشیربازی استان گفت: شمشیربازان جوان این استان طی سال گذشته بیش از 23 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات بین المللی و کشور کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هادی صباغی در دیدار شمشیربازان استان با مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد دو مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز سهم شمشیربازان اردبیلی از مسابقات بین المللی و آسیایی بوده است.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا، سه نقره و 13 برنز در مسابقات کشوری توسط شمشیربازان این استان افزود: علاوه بر این کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی باشگاههای بانوان کشور توسط شمشیربازان استان نشان داد که شمشیربازی اردبیل امروز به عنوان قطب شمشیربازی کشور شناخته می شود.

به گفته سرپرست هیئت شمشیربازی استان سال 91 از نظر کسب مدال و مقامهای متعدد قهرمانی، بهترین سال شمشیربازی استان اردبیل بوده است.

صباغی اعزام 148 نفر در طول سال به مسابقات مختلف کشوری، 35 مورد دعوت به اردوی تیم ملی، تخصیص 42 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی به هیئت های شهرستانی و برگزاری 22 مورد مسابقه استانی و همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان بانوان کشور را از دیگر فعالیت های هیئت شمشیربازی استان در طول سال 91 برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با وجو تنگناهای مالی، هیئت شمشیربازی استان و ورزشکاران شمشیرباز به اعتماد و توجه مسئولان ورزش استان با کسب عناوین و قهرمانیهای متعدد پاسخ مناسب دهند.

وی با اشاره به گرانی شدید تجهیزات شمشیربازی در طی سال گذشته، از مسئولان ورزش استان خواست این هیئت را در اولویت های تخصیص منابع مالی خود قرار دهند./س

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، مدال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.