سرمربی تیم ملی نوجانان کشورمان گفت: بازیکنان ما هنوز به تجربه کافی دست نیافته اند و از فدراسیون فوتبال خواسته ایم بازی های تدارکاتی بیشتری برای ما بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص آخرین شرایط تیم ملی نوجوانان گفت: با توجه به اینکه ما جام جهانی را در پیش داریم و تنها تیمی هستیم که در رده های مختلف سنی توانستیم به جام جهانی صعود کنیم کار سختی را پیش رو داریم.
 
دوستی مهر افزود: از زمانی که توانستیم به جام جهانی صعود کنیم، یک روز هم وقت را هدر ندادیم و از همان اول کار را با جدیت آغاز کردیم. اردوهای خوبی در داخل و خارج از کشور داشتیم. یکی از آنها بازی با تیم های لیگ برتری است که چندین مرتبه با تیم های لیگ برتر دیدار تدارکاتی برگزار کردیم.
 
وی ادامه داد: به نظر من جام جهانی محک بسیار بزرگی است و در آن بازیکنان بزرگی حضور دارند. تیم ها با قدرت کامل شرکت می کنند و باید شرایط تیم را برای این رقابتها مهیا کنیم. بازیکنان ما هنوز به تجربه کافی دست نیافته اند. از فدراسیون فوتبال خواسته ایم بازی های تدارکاتی بیشتری برای ما بگذارند. ما در برنامه خود حدود 20 تا 30 بازی تدارکاتی باید انجام دهیم که بهتر است با تیم های بزرگ باشد.
 
دوستی مهر در پایان گفت: امیدوارم که این بازیکنان بتوانند نتایج درخشانی را در جام جهانی رقم بزنند.
 
گفتنی است: مسابقات جام جهانی نوجوانان در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار