رييس كلانتري 118 ستار خان گفت: ماموران اطلاعات توانستند پس از مدت‌ها فعاليت فشرده پير دزدان را به همراه پسرش شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ امير حسين رضايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در راستاي طرح امنيت محله محور مبني بر كاهش آمار جرائم، عوامل تخصصي كلانتري اقدامات اطلاعاتي خود را آغاز كردند.
رييس كلانتري 118 ستار خان ادامه داد: ماموران پس از مدت‌ها فعاليت و تحقيقات از مالباختگان متوجه شدند دو سارق با كج كردن درب‌ خودرو‌هاي 206 و تخريب شيشه اقدام به سرقت خودرو‌ها در سطح شهر تهران مي‌كنند.
وي افزود: ماموران طي تحقيقات از يك مالباخته توانستند مشخصات  ظاهري متهمان را به هويت ناصر 50 ساله و همايون 20 ساله كه با يكديگر پسر و پدر بودند و ناصر از كهنه سارقان تهران بود، شناسايي كنند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: در اين راستا عوامل تخصصي كلانتري پس از چندين روز جمع‌آوري اطلاعات لازم و رصد دوربين‌هاي امنيتي توانستند متهمان در محدوده حوزه استحفاظي خود در حين سرقت رديابي كنند.
 سرهنگ امير حسين رضايي در ادامه اظهار داشت: متهمان با رويت ماموران به وسيله يک دستگاه خودرو تيبا فرار کرده و پس از طي تعقيب و گريزي ماموران به دليل حساسيت موضوع اقدام به شلک تير هوايي و موفق  شدند، خودرو متوقف سازند .
رييس كلانتري 118 ستار خان اذعان داشت: در اين راستا ماموران بلافاصله سه متهم داخل خودرو به هويت ناصر و همايون و احمد که يکي از دوستان پسر متهم اصلي بود، دستگير شدند.
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: در اين راستا ماموران تحت الامر متهمان را به کلانتري انتقال داده و طي بازجويي متهمان به سه ماه فعاليت و سرقت شبانه خودرو‌هاي 206 و لوازم آن اعتراف کردند.
در نهايت متهمان جهت بررسي بيشتر و کشف ساير جرائم به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شدند./ف
برچسب ها: پیر ، دزدان ، پسرش ، سارق ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار