استاندار یزد گفت: حضور بانوان ورزشکار در میادین ملی و بین المللی با حجاب اسلامی، ‌افتخار بزرگی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا فلاح زاده در جشنواره زنان فاطمی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن گفت: زنان رکن اساسی خانواده‌ها هستند و باید با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) به تربیت فرزندان نیکو پرداخته و خود را به زیور تقوا، حجاب و عفاف بیارایند و خود را به فضایل اخلاقی ایشان آراسته کنند.

وی افزود: اگر الگوی زندگی افراد در جامعه، الگوهای اسلامی و فاطمی باشد، بسیاری از مشکلات ومعضلات برطرف خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه بانوان نقش بسزایی در تربیت نسلی شاداب و سالم دارند، تصریح کرد: خوشبختانه با گسترش فعالیت های ورزشی شاهد حضور بیشتر بانوان در میادین ورزشی هستیم.

فلاح زاده تاکید کرد: بانوان باید با رعایت حجاب اسلامی در میادین مختلف ورزشی حضور یابند و الگویی بی نظیر برای دیگر بانوان باشند.

وی حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب اسلامی در میدانهای ملی و بین المللی را اقدامی مهم و با ارزش خواند و افزود: همه باید قدردان زنان ورزشکاری باشند که با حجاب و متانت و وقار در میدانهای بین المللی ورزشی حاضر می شوند.

لازم به ذکر است، جشنواره زنان فاطمی با حضور فلاح زاده استاندار یزد، دشتی معاون سیاسی امنیتی استاندار و دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از زنان ورزشکار امروز یازدهم اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهید صدوقی یزد برگزار شد./زر

برچسب ها: یزد ، استاندار ، بانوان ، محجبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار