معاون هماهنگ کننده ی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ؛ از افتتاح خبر گزاری دفاع مقدس همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران ؛ سردار خداکرمی با اعلام این خبر افزود: تقارن همزمانی سوم خرداد مصادف با سی و یکمین سالروز آزاد سازی خرمشهر با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) بسیار مبارک است و تلاش می شود با استعانت از درگاه الهی و همکاری مشترک وزارت خانه ها، سازمان ها و نهادهای لشکری و کشوری برنامه های شایسته ای را اجرا و برگزار نماییم.
وی در ادامه با اشاره به هدف این بزرگداشت عنوان کرد؛ انعکاس نقش پایبندی به هدف این بزرگداشت عنوان کرد؛ انعکاس نقش پایبندی به اصل تبعیت از ولایت فقیه و تبلیغ روحیه ایثار‌گری از اهداف این بزرگداشت است.
وی در ادامه اظهار داشت: بهره گیری مناسب از مشارکت مردمی نهادها و دستگاههای اجرایی، استفاده مؤثر از رسانه های جمعی در انعکاس واقعیت های حماسه 8 سال دفاع مقدس از دیگر اهداف این بزرگداشت است.
سردار خداکر‌می خاطر نشان کرد: افتتاح خبر گزاری دفاع مقدس همزمان با میلاد حضرت علی (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود تا مرجعی جامع و پاسخگویی مناسب به مخالفان و علاقه مند‌ان به ویژه ایثار و شهادت باشد و واقعیت های دفاع مقدس را انعکاس دهد./ف
برچسب ها: تقارن ، حماسه ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار