دستيار ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مهر ماندگار كشور بابيان اينكه حجم حفاري در سد گرین نهاوند ضعيف است و نسبت به برنامه مدون میزان حفاري عقب افتاده است، گفت: پيش بيني مي شود 400 طرح مهر ماندگار تا پايان سه ماهه اول امسال به بهره برداري برسد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علي اكبر محرابيان ظهر سه شنبه در بازديد از سد گرين نهاوند و همچنين بازديد از دو طرح مهر ماندگار اين پروژه شامل تونل انحرافي به طول هزار متر كه تاكنون حفاري 300 متر آن به روش سنتي انجام شده و در هفته هفت متر حفاري انجام مي گيرد، گفت: حجم حفاري ضعيف است و نسبت به برنامه مدون میزان حفاري عقب افتاده است.

دستيار ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مهر ماندگار كشور گفت: تاكنون براي احداث اين سد هشت ميليارد و 300 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني تخصيص يافته است.

وي با بیان اینکه سدگرین نهاوند 120 ميليون ليتر آب حجم دارد، افزود: پيشرفت فيزيكي طرح سد گرين تاكنون 10 درصد است.

دستيار ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مهر ماندگار كشور در ارتباط با جاده جايگزين نهاوند – نورآباد نيز ابراز داشت: در اين طرح به مسافت پنج كيلومتر، 64 هزار مترمكعب خاكبرداري شده و 54 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

محرابيان در بخش ديگري از سخنانش نيز با بيان اينكه در كشور 920 طرح مهر ماندگار در دولت نهم و دهم كلنگ زني شده، گفت: از اين تعداد تاكنون 400 پروژه به بهره برداري رسيده است.

وي در پايان با بيان اينكه در سال گذشته ميزان توسعه و پيشرفت مهر ماندگار افزايش يافته نيز اظهار داشت: در سال جاري نيز با فروش اوراق مشاركت و سهام شركت ها پيش بيني مي شود 400 طرح ديگر تا پايان سه ماهه اول سال به بهره برداري برسد./ک

برچسب ها: عقب ، طرح ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.