هاشمی گفت: بسیار خوشحالم پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا فعالیت رسمی خودش در امور خیریه و همکاری با سازمان بهزیستی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: سعی کردیم با صدور مجوز این مسیر را هموار کنیم. در جلسه‌ای که با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشتم، ایشان گفتند می‌خواهند گام‌های بزرگی را در این مسیر بردارند که نشان از دل پاک ایشان دارد. من شخصا اعتقاد دارم کسانی که وارد این عرصه می‌شوند، دیگر نمی‌توانند از آن جدا شوند.

وی همچنین خطاب به مایلی‌کهن و پنجعلی گفت: ما افتخار می‌کنیم که در جمع شما پرسپولیسی‌ها هستیم. امیدوارم حضور شما و اقدام باشگاه پرسپولیس باعث ترغیب بزرگان و قهرمانان ورزشی شود و به سمت انجام این گونه امور گام برداریم. ما در حال حاضر 30 هزار کودک بی‌سرپرست را زیر پوشش داریم و با 5 تا 6 میلیون نفر هم به صورت غیرمستقیم سر و کار داریم که باید به آنها خدمات بدهیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: به جرأت باید بگویم سازمان بهزیستی بعد از وزارت ورزش و جوانان بیشترین امکانات ورزشی را در سراسر کشور داراست و در این ارتباط با آقای رویانیان صحبت کردیم تا با همکاری یکدیگر برای استفاده از این امکانات همکاری داشته باشیم.

رویانیان در این بخش از صحبت‌های دکتر هاشمی به این نکته اشاره کرد که: باشگاه پرسپولیس قصد دارد در سراسر ایران مدارس فوتبال برپا کند و می‌توانیم از امکانات سازمان بهزیستی استفاده کنیم و درآمد حاصل از آن را صرف امور خیریه سازیم.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال هم اعلام کرد: من با تمام وجود با سازمان بهزیستی همکاری می‌کنم و حالا که پرسپولیس هم وارد این عرصه شده است چنین همکاری را با افتخار انجام خواهم داد و هر کاری که آقای رویانیان داشته باشند تا آنجا که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار