رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی از آغاز بررسی صلاحیت حدود 18 هزار و 500 داوطلب نامزدی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی اصغر رشید افزود : بعد از اتمام ثبت نام ها از دوم اردیبهشت به مدت 10 روز مهلت پاسخگویی مراجع قانونی به استعلامات هیات های اجرایی بود که با اتمام مهلت اعلام این پاسخ ها از امروز کار بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی شروع شده است.

وی اظهار کرد : از امروز تا 18 اردیبهشت ماه کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی بر اساس استعلامات دریافتی انجام می شود.

وی گفت : در این مرحله ،بررسی صلاحیت 18 هزار و 500 داوطلب نامزدی انتخابات شوراها در استان انجام می شود که از این تعداد 17 هزار و 610 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی افزود : همچنین از کل ثبت نامی ها ، تعداد 15 هزار و 830 نفر برای شوراهای روستایی و بقیه برای شوراهای شهری در این دوره حضور یافته اند.

رشید افزود : بعد از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی در نوزدهم اردیبهشت ماه نتیجه بررسی هیات های اجرایی به هیات نظارت استان ارسال می شود و آنان ظرف هفت روز رسیدگی به صلاحیت افرادی که در هیات های اجرایی تایید شده اند را انجام می دهند/س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.