نماینده‌ی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال به نام «حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی» ازسوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، افزود: نقش دانشگاهیان در بحث انتخابات باید در این مرکز ایفا شود و دانشجویان مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران «بیگلری» در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در آموزشکده‌ی فنی شهید «یزدان‌پناه» سنندج، اظهار کرد: دانشکده‌ی فنی شهید «یزدان‌پناه» بسیار مظلوم واقع شده است و در سفرهای استانی متاسفانه تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب این دانشگاه ادامه داد: این کارها کافی نیست و نیازمند توجه بیشتر به این مجموعه‌ی دانشگاهی هستیم.

نماینده‌ی مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های سال پیش خوشبختانه مشکلات رفت و آمد و عبور و مرور این دانشگاه تسهیل شد و جاده‌ی منتهی به این دانشگاه آسفالت شد.

بیگلری در پایان با گرامی‌داشت روز معلم، یاد معلم فقید این مرکز«مهدی بستانی» را گرامی‌داشت و برای او علو درجات را از خداوند منان خواستار شد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم تعدادی از دانشجویان و اساتید برتر آموزشکده فنی پسران و دختران شهید پزدان پناه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کردستان ، مجلس ، اتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.