شهردار پردیس گفت: با وجود برخی ظرفیتهای سرمایه گذاری در این شهر و مناطقی مناسب با کاربری فضای سبز بخش خصوصی می تواند در زمینه گردشگری به این نواحی ورود پیدا کند.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: همچنین منطقه ای موسوم به "آب انجیرک" با دبی آب مناسب در شهر پردیس می توان به عنوان نقطه ای برای احداث پارک آبی تلقی شود.

وی ادامه داد: طرحهایی از این دست را باید به عنوان اموری برای درآمدزایی پایدار در دستور کار قرار داد.

شهردار پردیس همچنین از اجرای 80 درصدی اتوماسیون اداری در شهرداری پردیس خبر داد و بیان داشت: این مهم احتمالاً از خرداد ماه سال جاری با تکمیل مقدمات لازم صورت اجرایی به خود می گیرد.

وی ادامه داد: با اتمام و اجرای طرح اتوماسیون اداری راه برای ارائه خدمات الکترونیکی از سوی شهرداری به مردم هموار می شود.

لاله با اشاره به رویکرد شهرداری پردیس برای کسب درآمدهای پایدار عنوان داشت: پیشنهاد شهرداری پردیس برای ارتقای سطح بازدارندگی ماده 100 قانون به شورای اسلامی این شهر افزایش دو برابری جرایم است.

شهردار پردیس تصریح کرد: اگر ارقام در نظر گرفته شده برای این جرایم کم باشند خاصیت بازدارندگی از قوانین 100 و 99 به نوعی صلب می شود.

وی افزود: در حال حاضر تلاش برای فراهم سازی بستری مناسب برای توسعه درآمدهای پایدار یکی از اهداف پیش روی شهرداری پردیس است.

لاله دو رویکرد سرمایه گذاری شهرداری در امور درآمدزا و همچنین مشارکت بخش خصوصی در پروژه های تعریف شده از سوی مدیریت شهری را راهکارهایی برای توسعه درآمدهای پایدار خواند./س


برچسب ها: گردشگری ، پردیس ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.