استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، از تلاش و همت مسئولان اجرایی برگزاری همایش ملی تبیین نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس تشكر كرد.

علی اصغر عنابستانی در این پیام آورده است: نگاهی اجمالی به تاریخ پربرگ و بار استان چهارمحال و بختیاری، حماسه ای به یادماندنی از عبادت و جهاد را به نمایش می گذارد كه همچون سندی پر افتخار بر تارك همیشه فرزوان تاریخ و فرهنگ مردم خوب این سرزمین خواهد درخشید.
در ادامه این پیام آمده است: جا دارد به شكرانه توفیق گرانمایه، رهنمودها و نصایح حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب را آویزه گوش قرار داده و محیط عمومی كشور را كه محیط ذكر و نماز و معنویت است، با تلاش های مجدانه دستگاه های مختلف، پرمغزتر از آنچه هست سازیم و همه مسئولان اجرایی و دستگاه ها و نهادها را با این سؤال مواجه سازیم كه چه اندازه به این امر معنوی عمق و صفا بخشیده اند.
در بخش دیگر پیام استاندار آمده است: بدون تردید اقتدار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ناشی از توجه به نماز بود و هیبت و استواری آنان را در تمرین عملی ایاك نعبد و ایاك نستعین در عرصه ملی، منطقه ای و بین المللی بارز شد و به یمن این رویكرد مبارك در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، مفتخریم كه اعلام كنیم همزمان با این همایش و به همت دولت های نهم و دهم، علاوه بر احداث تعداد قابل توجهی نمازخانه برای مدارس فاقد نمازخانه و هشت باب مصلای بزرگ در شهرها، تعداد مساجد استان از مرز یك هزار و 100 باب گذشته است.
در ادامه پیام عنابستانی آمده است:وظیفه خود می دانم از تلاش های ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)، ستاد اقامه نماز این استان و همه عزیزانی كه برای برپایی باشكوه این همایش تلاش كردند، صمیمانه سپاسگذاری كنم.
همایش ملی نقش نماز در دوران دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی مسئولان كشوری و استان، یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهركرد برگزار شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.