تيم ملي شطرنج كشورمان تهران را به مقصد كشور قطر به منظور حضور در مسابقات قهرماني غرب آسيا ترك کردند.

پوريا دريني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: براي دومين بار است كه در مسابقات زون غرب آسيا شركت مي كنم، در دوره گذشته به دليل بدشانسي در مرحله پاياني عنوان قهرماني را با مقام دومي عوض كردم اما امسال به دنبال جبران و رسيدن به مدال طلا خواهم بود.

استاد بزرگ شطرنج كشورمان تصريح كرد: براي حضور موفق در اين مسابقات تمرينات را به طور شخصي و بدون مربي دنبال كردم، به طور مسلم نداشتن مربي كار را در مسابقات و همچنين رسيدن به آمادگي مطلوب سخت مي كند اما بايد با اين وضعيت كنار آمد و مدارا كرد.

حضور يك مربي در كنار تيم باعث مي شود تا در طول بازيها نقاط ضعف و قوت را به ما گوشزد كند اما در شرايط كنوني بايد تمام كارها را خودمان انجام دهيم.

دريني يادآور شد: چندي پيش در مسابقات آزاد امارات شركت كردم و اين رقابت ها تجربه بسيار خوبي بود براي شناسايي عملكردم و توانستم ريتينگ بين المللي خود را 17 درجه ارتقا دهم.ارزيابي نقاط ضعف و قوتم يكي ديگر از پيامدهاي مهم حضور در اين مسابقات بود به طوري كه توانستم در فاصله به  وجود آمده تا شروع رقابتهاي قهرماني غرب آسيا روي نقاط ضعف خود توجه بيشتري داشته باشم.

استاد بزرگ شطرنج كشورمان اظهار داشت: در اين مسابقات دقابت ميان هفت الي هشت شطرنج باز شركت كننده از كشورهاي منطقه بسيار سنگين و نزديك است، اما من براي رسيدن به عنوان قهرماني به قطر مي روم،‌ با توجه به آنكه نفر اول اين مسابقات راهي پيكارهاي قهرماني جهان مي شود بازيهاي سختي را پيش روي داريم./مح

برچسب ها: شطرنج ، غرب ، آسیا ، زون ، درینی ، جهان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار