مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هر 2 هفته 2 نفر از بازیکنان از اردو خارج می شوند تا با این روند 16 نفر اصلی تیم ملی مشخص شوند.

رضا  لک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردو از 9 ارديبهشت آغاز شده است و 8 تن از بازیکنانی که در اردو انتخابی حضور داشتند برگزیده شدند تا در این مرحله در کنار بازیکنان اصلی تیم ملی به تمرین بپردازند.
تمریحنات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می گیرد و در این راستا هر 2 هفته یک بار 2 نفر از بازیکنانی که جوابگوی انتظارات کادر فنی نبوده اند، از اردو خارج می شوند.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تا نزدیک شدن به تورنمنت چین 16 بازیکن اصلی که برای این رقابتها در نظر داریم مشخص می شوند البته درحال حاضر بازیکنان به دلیل دوری از مسابقات و تمرینات در وضعیت یکسانی به سر می برند و نمی توان کسی را از نظر فنی در اولویت قرار داد.

عملکرد افرادی که مد نظر ما هستند برای حضور در تورنمنت چین قابل قبول است. با نزدیک شدن رقابتهای پیش رو تیم ملی به مرور به هماهنگی تاکتیکی که مد نظر کادر فنی خواهد رسید.

لک در ادامه بیان داشت: تورنمنت چین برای سنجش چگونگی عملکرد تیم ملی قبل از حضور در رقابتهای کره جنوبی مفید و موثر خواهد بود. زیرا تیم های بزرگی نظیر روسیه و اوکراین در این رقابتها حاضر می شوند و بازیهای خوبی را می توان دید و انجام داد.

مربی تیم ملی فوتسال در خصوص عملکرد خسوس به عنوان سرمربی اظهار داشت: مدت زیادی نیست که خسوس را می شناسم و عملکرد وی را مشاهده می کنم اما به این نتیجه رسیدم تفکرات فنی وی مطابق با جو ورزشی کشورمان است برنامه هایی که وی در حین تمرینات اجرا می کند نوید بخش موفقیت تیم در رقابتهای بین المللی است.
از سوی دیگر خسوس با فدراسیون قرارداد دارد و تا هنگامی که مدت این قرارداد تمام نشده باید در تیم ملی فعالیت کند پس بهتر است براي اثبات توانایی هايش به این مربی زمان بدهیم.

* شخصیت قهرمانی تیم ها معیار انتخابم است

رضا لک، سرمربی تیم شهید منصوری قرچک در فصل گذشته، تصریح کرد: حضور شهید منصوری در لیگ و تیمداری این باشگاه امری واضح است اما اینکه این تیم با چه کیفیتی در لیگ حاضر می شود از نظر من مهم است. به دلیل جریاناتی که در فصل گذشته به وجود آمد طرح همکاری خود را با این تیم اعلام کردم مگر اینکه اتفاق جدید و بهتری در پيرامون باشگاه منصوری رخ دهد، تاکنون که حتی خبری از به اثبات رسیدن وضعیت منصوری نشنیده ام گمان نمی کنم که اتفاق خوبی نیز رخ دهد به همین دلیل این باشگاه جزو گزینه هایم نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارم و کار به مذاکرات حضوری و اعلام برنامه رسیده است به همین دلیل می توان گفت این پیشنهادات رسمی و جدی است. پیشنهاد همکاری تیمی را می پذیرم که برای تیم سرمایه گذاری کند و دور از حواشی به فعالیت های خود بپردازد.

وي تصريح کرد: مدیریت باشگاه و طرز تفکر این شخص برایم از اهمیت بالایی برخوردر است زیرا تفکر قهرمانی و قرار گرفتن در مسیر بازی ها، یک تیم را به سمت حرفه ای شدن می کشاند. برایم اهمیت ندارد که فصل گذشته این تیم در چه جایگاهی قرار گرفته اما مهم نیست قهرمانی در این فصل است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آینده برای فعالیت یک تیم تصمیم گیری می کنم امیدوارم فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار