اعضاء باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در سردشت آذربايجان غربي دستگير و73 کيلو شيشه از متهمان کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي در تشريح اين خبر گفت: با وصول خبري موثق از سوي منابع موثق  مبني بر اينکه باندي  در امر تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در شهرستان سردشت فعاليت مي نمايند بلافاصله فرمانده انتظامي آن شهرستان وارد عمل شده و اقدامات ويژه اي را در اين خصوص آغاز نمود.
فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي افزود: با شناسايي اعضاء اصلي باند مورد نظر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر سردشت به صورت کاملا غيرمحسوس متهمان  را تحت نظر قرار داده و در فرصتي مناسب و حساب شده با انجام عملياتي غافلگيرانه وارد محل فعاليت آنها شده و متهمان را دستگير كردندد.
وي ادامه داد: در بازرسي از محل فعاليت متهمان مقدار 73 کيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه و 178 کيلوگرم ترکيبات اوليه تهيه مواد مخدر صنعتي و آلات و ادوات پخت و پز اين مواد کشف و ضبط شد.
سردار "شرفي" در پايان با اشاره به اينکه در اين عمليات منسجم سه نفر از اعضاء اصلي اين باند دستگير و با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند،خاطرنشان ساخت: رمز موفقيت پليس در اغلب ماموريت هاي محوله با همکاري و تعامل مردم ميسر مي شود لذا مشارکت جدي مردم در تامين امنيت پايدار ستودني است./ف
برچسب ها: شبکه ، تهیه ، توزیع ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار