جانشین فرماندهی انتظامی گلستان اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید اشاره کرد و گفت: برخورد با سرقت‌های خرد و خشن در دستور کار جدی این انتظامی قرار دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید کاظم موسوی در بازدید از وضعیت انتظامی شهرستان آق‌قلا بر تحول در روش‌های خدمات‌رسانی به مردم در جامعه تأکید کرد و با اشاره بر ایجاد تحول در نوسازی خدمات‌رسانی به مردم گفت: ارتباط، اعتماد و مشارکت مردم سرمایه اجتماعی پلیس است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به منظور اجرایی کردن اهداف و مأموریت‌های خود تحولات گسترده‌ای را در خدمات‌رسانی به مردم به وجود آورده است، تصریح کرد: هدف از این تحولات اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های همگانی است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان ارتباط، اعتماد و مشارکت همگانی را سرمایه اجتماعی پلیس دانست و گفت: بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی است.

موسوی به اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید اشاره کرد و گفت: برخورد با سرقت‌های خرد و خشن در دستور کار جدی این انتظامی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه وقوع جرائم خرد احساس ناامنی را در جامعه افزایش می‌دهد، تصریح کرد: مردم در کاهش این جرائم نقش مهمی بر عهده دارند.

وی بیان داشت: بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بر اثر عدم آگاهی‌های عمومی جامعه نسبت به حقوق خود و نحوه مدیریت و برخورد با مشکلات و بحران‌های زندگی رخ می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان متذکر شد: شناسایی و توجه به بسترها و زمینه آسیب‌ها و جرائم به منظور پیشگیری از بروز و تشدید آنها از ضروریات است.

موسوی در پایان وضعیت امنیتی شهرستان آق‌قلا را مطلوب عنوان کرد و اذعان داشت: شاخص‌های امنیتی در این شهرستان رو به بهبود است./ج1

برچسب ها: پلیس ، تحولات ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.