اراک/

سهم 20 درصدی کارخانه واگن سازی اراک در تولید واگن افزایش یابد

استاندار مرکزی گفت: سهم 20 درصدی کارخانه واگن سازی اراک در تولید واگن افزایش یابد.

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، برضرورت تدوین برنامه در بزرگترین کارخانه واگن سازی کشور تاکید کرد و گفت: تولید 20 درصدی کارخانه واگن سازی پارس به معنی ورشکستگی کامل کارخانه است و باید این سهم در تولید افزایش پیدا کند.

علی اکبر شعبانی فرد افزود: این شرکت توان رقابت با سازندگان خارجی را دارد که باید با ظرفیت سازی در این شرکت انجام شود.

وی با تاکید بر ایجاد توان رقابتی در شرکت واگن پارس اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته زیرساخت های لازم برای توسعه واگن پارس انجام شده و توانستیم بخشی از ظرفیتهای واگن پارس را از این حالت خارج و به چرخه تولید بازگردانده شود.

شعبانی فرد با بیان اینکه واگن پارس بزرگترین شرکت سازنده انواع واگن در خاورمیانه است و توانمندیهای بالقوه ای در شرکت وجود دارد افزود: سرعت به عنوان یک اصل در صنایع ریلی مهم است و باید همزمان با تکنولوژی روز حرکت کنیم مجموعه واگن پارس باید سیاست گذاری های خوبی را در نظرگیرد تا بتواند خوشه های ریلی را تقویت و سازماندهی کند و با وجود نیروهای ارزشمندی که در اختیار دارد می توانیم با آخرین تکنولوژی های روز به میدان بیاید.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دو هزار 850 کارخانه در استان مرکزی با سرمایه گذاری 16 میلیارد دلاری و 2.1 میلیارد دلار صاردات غیرنفتی جزء 4.1 قطب صنعتی دنیا هستیم و در تولید الیاف مصنوعی رتبه اول خاورمیانه هستیم ./ب

برچسب ها: توان ، تولید ، واگن پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.