محققان می توانند مقالات پژوهشي خود در حوزه معارف قرآني و رابطه علوم مختلف با قرآن، جهت بررسي و انتشار به فصلنامه علمی ـ تخصصی با رويكرد علمي ـ پژوهشي تحت عنوان قرآن و علوم بشري ارسال کنند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، دانشكده الهيات و معارف اسلامي دانشگاه مازندران در راستاي اعتلا و ارتقاي معارف و علوم قرآني فصلنامه علمی ـ تخصصی با رويكرد علمي ـ پژوهشي تحت عنوان قرآن و علوم بشري را منتشر کرده است.

از كليه اساتيد و پژوهشگران در رشته هاي مختلف علمي دعوت مي­ نمايد مقالات پژوهشي خود در حوزه معارف قرآني و رابطه علوم مختلف با قرآن، جهت بررسي و انتشار مقاله به دفتر فصلنامه ارسال کنند.

آدرس سامانه نشریات علمی و پژوهشی دانشگاه مازندران journals.umz.ac.ir است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معين
۱۷:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
با سلام و احترام؛
آيا اين خبر باز هم اعتبار دارد؟ مي توان براي اين مجله مقاله اي ارسال كرد؟ با عناوين خواسته شده؟ متشكرم
Iran (Islamic Republic of)
رباتی
۰۰:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
با سلام و احترام به استحضار می رساند: کتاب قرآن و فیزیک تالیف نورالله رباتی و حسین رباتی در 222 صفحه با31عنوان موضوعات و اعجاز مشروحه زیر و نکات و مطالبی دیگر منتشر شد، علاقمندان در صورت امکان می توانند آنرا از کتابفروشی های سازمان تبلیغات واقع دراهواز فلکه سه گوش و کتابفروشی غدیر ، نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام در کیانپارس اهواز، نمایشگاه و فروشگاه کتاب رشد ، اسوه، محمدی واقع در خیابان نادری، نمایشگاه کتابشهرآرمان و فروشگاه کتاب دانا واقع در گلستان خیابان فروردین و نمایشگاه محصولات فرهنگی فرودگاه اهواز تهیه فرمایند.
شرح عناوین کتاب:
جهان بيني، پيدايش جهان ،آفرينش زمين ،مدل جهان ،ابعاد فضا و نظریه های ریسمان و نظریه سی.پی.اچ، تئوري نسبيت، زمان ،انبساط جهان ،اهميت شب، سياهچاله، کرمچاله ، قانون دوم ترموديناميک، مرگ خورشيد، مرگ کهکشان، بازسازي جهان، تئوري کوانتم، اهداف خلقت ،اصطلاح يين ـ ينگ و نظریه مکمل نیلزبوهر، علت و معلول، ذرات بنيادي ،فیزیک پزشکی شامل آهن در قرآن حکيم، آكوستيك يا علم صدا و امواج فراصوت، تشديد ارتعاشات و نور- اجزاء نگري و کل گرايي، شتاب ثقل (جی) و سرعت گريز، تنظيم خلقت همه چيز، حيات، نيروي حيات ، حيات فرا زميني، تماس،علم ودين.
در تاليف اين كتاب حداقل از 40 منبع و ماخذ علمي و تفسیرالمیزان و تالیفات دانشمندان فیزیک و دانشمندان و فلاسفه اسلام و انتشارات علمی دانشگاهها استفاده شده. در این کتاب علم و حکمت و فلسفه و عرفان به هم آمیخته است.
آخرین اخبار